Oқу-сауықтыру кешені

Оқу-сауықтыру кешеніндегі өзін-өзі тану

«Өзін-өзі тану» бағдарламасы жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде барлық сауықтыру және білім беру іс-шараларынан өтіп, оларды біртұтас мазмұнға біріктіреді.            Тәрбиелік міндеттер сабақ мазмұнына жалпыадамзаттық құндылықтарды қосу, адамгершілік-рухани қасиеттерді дамыту және әділ мінез-құлықты тәрбиелеу арқылы қалыптасады. Оқу-жаттығу сабақтарын өткізу кезінде үйірмелер мен студиялардың жұмысында әдіс-тәсілдер қолданылады: позитивті көзқарас, сабақтан алынған үзінді, әңгіме, шығармашылық топ жұмысы, әндерді бірлесіп топтастыру.            «Өзін-өзі тану» оқу сауықтыру кешенінің мақсаты: балалардың денсаулығын нығайту және тәрбиелеу үшін біртұтас моральдық және рухани кеңістік құру. Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани бағдарламасы оқу-тәрбие процесінің әртүрлі нысандары арқылы жүзеге асырылады: «Қуаныш пен ізгілік шеңберлері», тренингтер, (сабақтар) «Өзін-өзі тану» пәніндегі махаббат пен мейірімділік сабақтары, шығармашылық шеберхана, театрларға, мұражайларға, саябақтарға экскурсиялар, мерекелік шаралар, конкурстар, спорттық шаралар, эстафеталар, үйірмелер, студиялар, психологпен сабақтар, «Жүректен жүрекке» үйірмелері.            Оқу сабақтарын аттестациядан өткен және мұғалім – модератор, мұғалім – сарапшы, мұғалім – зерттеуші, екінші, бірінші және жоғары санаттағы біліктілікке ие тәжірибелі оқытушылар жүргізеді; Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту және адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасы аясында «Бөбек» орталығының Адамды үйлесімді дамыту институтындағы оқу курстарында, моральдық-рухани тәрбие бағдарламасы бойынша халықаралық және республикалық семинарлар мен конференцияларда педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша оқытылды.